Okcan Yasin Saygili's Blog

March 21, 2011

Seminer Sonrası Küçük Bir Yazı

Filed under: Event — yasinsaygili @ 6:40 am

Seminere gitmeden önce birkaç endişem vardı birkaç konuda fakat şehre geldiğimde bazı şeylerin farklı olacagı anlaşıldı.Çok güzel şekilde beni karşılayan 3 tane arkadaş(Tanıl,Muhammet,Safa) ile karşılaştım.

Yüzlerindeki tebbesüm ve iyi niyet çok uzaktan bile anlaşılabiliyordu.Beni otogardan aldılar ve yola koyulduk etkinliğe 1 saat ten uzun süre vardı ve beni yemeğe çıkarmak istediler ve bu teklif geri çevrilmeden doğruca yemeğe gittik.Tabiki adana ya gidilip te adana yemeden olmaz bizde bu yoldan çıkmadan Adana yemeğimizi  yedik ve yanında çiğ köftleride aradan çıkardık.Bu süre zarfında zamanlar sorunlarımız başladı 15:00 da yetişmemiz gereken bir etkinliğimizin oldugunu geç olmadan fark ettik ve yemekleri en kısa zamanda bitirmeye çalıştık ve bitirdik ama Akşam içinde yemek yiyeceğimize dair konuştuk.Bundan sonra araba ile doğru okula aslında okula gitmeden Çukurova üniversitesinin ne kadar güzel bir manzarası olduguna birebir gordum.Baraj goruntusu ile okul iç içe olması müthiş bir hava vermiş bu goruntuyu en iyi bilenlerden biri ise Gökhan abi (Gökhan Atil) dir :) .

Bundan sonra beni dogru etkinliğe yetiştirdiler ve zamanında okula varabildik.Bolumun konferans salonuna ilk girişimizde oracle öğrenmek isteyen birçok arkadaş gordum.Seminer oncesi bazı onemli olan dokumanları çıkardım.Seminerimize başladık bu konuda başladığımızda güzel başlangıçlar yaptık oracle hakkında bunlarda biri oracle mechanism hakkında oldu ve bu konuda bazı durumları arkadaşlarımla paylaştım.Oracle başlanmadan onceki onemli yapılardan bahsettikten sonra biraz daha ileriki konulara geçtik tabi seminer sırasında komik estantenelerde olmuyor değildi.Seminer sırasında biçok komik durumlar olunca bu durum izleyicilerinde hoşlarına gitmesi beni sevindiriyordu.Bundan sonra 10 dk lık bir seminer  arası yaptık.Bu arada oracle hakkında detaylı bilgi almak isteyen arkadaşlar oldu ve bende bilgilendirmeye çalıştım.

Seminer aramızdan sonra ikinci kısmımız olan oracle bi 11g  konulu seminerimizi yaptık ve gayet güzel tepkiler aldık bu konularda ,buda artı bi sevindirici konu idi çünkü sunumu yapmadan önce bu konu olurmu diye düşünmeme sebep olmuştu.Yine neşeli geçen bir sunum sonunda .İzleyicilerin sorularını cevapladık bu konular hakkındada bilgi vermeye çalıştık.Bundan sonra hatıra fotorafları çekildik buda benim için güzel bi anı olarak kalacak.Bunlardan sonra yazılım klubu yonetim klubu ile adana da bir cafeye girdik ve bilgisayar tarihi konusunda detaylı bir şekilde konuştuk bu konuşma o kadar ilerlemişki akşam oldugunu bile fark etmemişiz.Son olarak soz verdiğimiz gibi akşam yemegini tekrar olarak yedik ve bu sefer hiç panik olmadan bişeyleri kaçırmayacakmışçasına yemeğimizi  yedik ve ayrılık vakti geldi beni tren istasyonunda beni yazılım klubu yonetimi ve bilgisayar mühendisi arkadaşlar uğurladı.

Burdan (Tanıl ,Muhammet ,Safa,Kamil ve Metine) teşşekür ediyorum bütün her şey için :) .

2 Comments »

  1. Abi asıl biz teşekkür ederiz bizi kırmayıp geldiğin için. Umarım vize sonrasındada konferanslarımız devam eder;)

    Comment by Safa Kara — March 21, 2011 @ 4:26 pm | Reply

  2. Biraz geç oldu ama artık bloglaşırız da :D şu oyun programlama konusunu bi daha konuşsak diyorum :D saygılar..

    Comment by Tanıl Yıldır — April 20, 2011 @ 6:49 pm | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

The Rubric Theme. Create a free website or blog at WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

